Ніколи знову. Всеукраїнська акція до Дня Перемоги
8 травня 2014, 16:21

Всеукраїнська акція «Ніколи знову» започаткована 2014 року до 9 Травня. Мета — створити в Україні новий символ Перемоги. Автор ідеї — керівник Національної телекомпанії України Зураб Аласанія. Дизайн і художнє втілення — Сергій Мишакін і Тетяна Борзунова (Харків). Задумка полягала в тому, щоб використовувати символ макового квітки , який використовувався в країнах Європи після Першої Світової Війни , як символ скорботи. Ще один, метафоричний сенс символу — макова квітка і чорна серцевина символізують також і рану від кулі , як ще один символ драматизму скорботи і смутку за всіма, хто загинув під час Другої Світової Війни.