Оборонна промисловість. Український пілот
26 червня 2015, 10:57

У науково-виробничому об’єднанні «Авіа» виготовляють тренажери гелікоптерів серії «Мі» з використанням новітніх комп’ютерних технологій. Вони майже на 100% відтворюють усі реальні умови польоту за різних погодних умов, місцевості, вдень і вночі.

В Україні є сучасні авіаційні технології, які дають можливість ефективно готувати військових пілотів для гелікоптерів Мі-8, Мі-17 та Мі-171. Але в Міноборони цією можливістю нехтують. У кременчуцькому науково-виробничому об’єднанні «Авіа» виготовляють тренажери гелікоптерів серії «Мі» з використанням новітніх комп’ютерних технологій. Вони майже на 100% відтворюють усі реальні умови польоту за різних погодних умов, місцевості, вдень і вночі. На час АТО українські науковці запропонували готувати на них українських пілотів безкоштовно. Однак військове командування можливістю не скористалося.

Востаннє в навчальному центрі НВО «Авіа» українські пілоти проходили підготовку в 2014 році. Це — при тому, наголошує комерційний та технічний директор НВО Юрій Моцарь, що за останні 20 років більшість авіаторів практично не літала в реальних умовах і не має відповідної льотної підготовки.

«Початок антитерористичної операції показав, що нашим військовим льотчикам, які сидять за штурвалом гелікоптерів серії «Мі», не вистачає практичних польотів. У багатьох немає відповідних годин нальоту. Звідси і купа проблем, які призводили до трагедій та загибелі екіпажів у небі над Донбасом», — розповів Юрій Моцарь.

На підготовку пілотів безпосередньо на аеродромах, під час реальних польотів, ніколи не витрачали необхідних коштів. Суми тут значні, але заміни аеродромним польотам у Міноброни практично ніколи не шукали. Хоча у світі військові та цивільні льотчики все частіше проходять підготовку на сучасних тренажерах, які повністю заміняють реальну кабіну гелікоптера чи літака. Таке навчання не тільки економить бюджетні гроші, це безпечніше та ефективніше. Тому на сучасних тренажерах НВО «Авіа» проходять підготовку та перепідготовку досвідчені пілоти та пілоти-початківці з усього світу: Азії, Африки, Латинської Америки, США, де використовують гелікоптери Мі-8, Мі-17 та Мі-171. На жаль, серед них рідко побачиш наших льотчиків. Вони продовжують вчитися на війні, на своїх помилках, без належної практичної підготовки.

Обсуждение закрыто.