Солодкий шлях до ЄС
1 липня 2015, 12:41

«Якщо ти маєш такі стандарти, працювати із європейськими парнтерами не складно та взаємовигідно» — говорить директор з комерційних питань кременчуцької виробничо-торгової компанії «Лукас» Віталій Лукацький.

Європейський ринок не закритий для українських товарів. Про це заявляють самі виробники, які не поділяють думки, що в ЄС ніхто на українське не очікує.

В проекті Громадське.Кременчук «Виробництво на Європу», ми розповімо про роботу та європейський досвід вітчизняних підприємств, які торують шлях до ЄС. Це історії виходу регіональних виробництв на європейські ринки, яким чином регіональні підприємства змогли та завдяки яким факторам зуміли це зробити, які поради успішні підприємці можуть дати новоствореним виробництвам.

Бізнес запевняє — справа не в приналежності до конкретної країни, а в стандартах якості продукції та технологічній досконалості виробництва, що перш за все поціновують в Європейському союзі. «Якщо ти маєш такі стандарти, працювати із європейськими партнерами не складно та взаємовигідно» — говорить директор з комерційних питань кременчуцької виробничо-торгової компанії «Лукас» Віталій Лукацький.

Компанія входить до числа відомих кондитерських підприємств України. Асортимент продукції нараховує більше 100 найменувань, серед них — вироби з листкового та пісочного тіста, цукерки та торти. На «Лукас» не шукають виправдань втрати російського ринку, куди свого часу поставляли продукцію, а цілком свідомо перейшли на європейського споживача та вже на кінець року розраховують вийти на показники постачання до ЄС у 20% від загального експорту підприємства.

Свій «солодкий шлях» до Європи кондитери не роблять таємницею і готові поділитися досвідом із тими, хто тільки робить перші кроки на європейському ринку. За словами Віталія Лукацького, більше проблем у співпраці із європейськими партнерами створює інформаційний простір України, який наповнений війною. В Європі за цим слідкують, а тому з осторогою йдуть на прочаток ділових контактів із українським бізнесом. «Окрім самої продукції, її якості, до нас обов’язково їдуть партнери з ЄС аби пересвідчитися щодо сучасності виробництва та ситуації в регіоні, де знаходиться підприємство. Тільки побачивши, що тут все спокійно, мирне життя, нормальне, гарне місто, відкриті та щирі люди, приймається остаточне рішення про початок закупівлі продукції» — наголошує директор з комерційних питань «Лукас» Віталій Лукацький.

Обсуждение закрыто.