В Кременчуці лінію «102» реорганізують в call-центр
9 грудня 2015, 08:52

» Кількість працівників, які приймають телефонні дзвінки від кременчужан,буде зільшено- повідомив очільник кременчуцької поліції Вадим Могила. -Лінію екстренного виклику буде перетворено на call-центр».

За словами  Вадима Могили, сьогодні  телефонні дзвінки від громадян, на лінію «102», приймають лише 4-и співробітники поліції.  Крім того, існують деякі технічні негаразди по лінії «102», які стають на заваді телефонуючим.

Вже до кінця року у Кременчуці буде організовано call-центр, наголосив очільник Кременчуцької поліції.  За попередніми данними зміни торкнуться  технічного забезпечення центру, а також буде розширено штат співробітників call-центру.

 

кореспондент -Тетяна Андреєва

фото — Дмитро Бабець

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *