За кременчуцькі маршрути йде справжня бійня
3 серпня 2016, 21:04

Засідання конкурсного комітету на право здійснення перевезень по п’яти маршрутах в Кременчуці відбулося в супроводі скандалу.

Комітет розглядав конкурсні пропозиції трьох перевізників ( «Ямщик», АТП-15307, «Лідер Авто»), які побажали працювати на маршрутах № 2В, 28, 30, 13, 18 і 15Б.

Зауваження до перевізників-учасників і дотримання конкурсної процедури виникли у присутніх на засіданні представників громадських організацій учасників АТО і голови місцевих «свободівців» Костянтина Красовського. Але учасники конкурсного комітету, на чолі з начальником міського відділу транспорту Русланом Івашиною вирішили проводити засідання і приступили до розкриття і обговорення конкурсних пропозицій.

У підсумку, «Ямщик» отримав на обслуговування, крім маршруту 15Б, маршрут № 18 (Дитяча лікарня — Міський ринок (кільцева) і № 30 (Центр-1-й Піщаний тупик). Відзначимо, що, крім цього перевізника, пропозицій на дані маршрути в конкурсному комітеті більше не було.

В ході обговорення (кому дістануться «пакетні» маршрути № 2В і № 28) пристрасті досягли свого апогею. На ці маршрути претендувало два перевізника — «АТП 15307» та «Лідер Авто».

Виявилося, що «АТП 15307» не виконав вимог конкурсу і не обладнав свої машини GPS-навігаторами. Представник перевізника повідомила, що зробить це, якщо виграє конкурс. Це викликало гучні претензії у членів громадських організацій.

У той же час члени конкурсного комітету виявили невдоволення іншим претендентом на обслуговування маршруту — підприємством «Лідер Авто».

За словами глави конкурсного комітету, начальника міського відділу транспорту Руслана Івашини, замість необхідних 30 машин, у перевізника виявилося 27. З яких: дві тимчасово здійснюють перевезення за іншими маршрутами, дві знаходяться на ремонті і дві — на капітальному ремонті. «Резервного транспорту — немає», — сказав Р. Івашина. На це керівник підприємства-перевізника «Лідер Авто» Юрій Дудка заявив, що резервний транспорт «вже є» і він готовий надати всі документи. На захист своєї позиції Юрій Дудка повідомив, що його транспорт уже оснащений GPS-навігаторами на відміну від конкурента і автобуси не орендовані, а свої. На це член комісії, юрист міськвиконкому відповів, що згідно з умовами конкурсу перевізник не може подавати пропозиції під час розгляду конкурсних пропозицій.

В ході гучних суперечок з використанням нецензурних слів і погроз, конкурсний комітет віддав перевагу «АТП-15307». Цьому ж перевізнику дістався і маршрут № 13 (Зональний проїзд-вул. Мічуріна- вул. Перемоги).

Всі переможці конкурсу отримали право здійснювати перевезення на цих маршрутах терміном на п’ять років.

А в цей час «свободівець» Красовський викликав поліцію. А громадські активісти вирішили не випускати членів конкурсного комітету із залу засідань. Особливо затримати активісти хотіли начальника транспортного відділу, главу конкурсного комітету Руслана Івашину, звинувачуючи його в порушеннях конкурсних процедур і лобіювання інтересів окремих перевізників. Однак, доказів озвучено не було. В ході конфлікту обидві сторони посилали один одного в суд і прокуратуру, але в підсумку в зал засідання приїхало одразу два екіпажі патрульних поліцейських.

Відео: Андрія Рубана